Healthier version of our all-time favorite….

PIZZA IT IS 

Ja ja ja, richtig: heute hab ich es mir gegönnt: pizza pizza pizza. Natürlich nicht so toll wie die vom Italiener aber ich mags 🙂 
Hier also das Rezept:

2 Nan Brote (gibt bei Netto; 200 kcal pro Brot)
rote,gelbe und grüne Paprika 
kleine Tomaten
Brokkoli
Mais

Auf die Brote passt nicht so viel Gemüse also macht nicht den Fehler wie ich und schneidet alles haha

1. Auf das Nan Brot streicht ihr dünne Tomatenmark oder Tomatensoße und ein ganz klein bisschen Käse.
2. dann belegt ihr die Brote mit dem Gemüse
3. diese kommen dann bei 180-200°C Umluft für 15-20 min in den Backofen ( bis das Gemüse durch ist)
4. schmecken lassen und wenn ihr ein Bild auf Instagram hochladet tagged #yakatharina damit ich es sehen kann 🙂 

Pizza Time my friends!
Yup that’s right! I had Pizza for lunch, of course its not as good as he bought ones with 1000cal each, but I liked it so here is the recipe: 

2 slices of Nan Breads (Indian Bread)
red,yellow and green Bellpepper
small baby tomatoes
Brokkoli
Corn

Since the bread is not huge: don’t make the same mistake as I did and do not cut up all the veggies haha

1. Put tomato paste or sauce (thin layer!) on the nan bread
2. put all the veggies on top
3. bake it for at least 15-20 min (until veggies are cooked) at 180°C-200°C in the oven
4. ENJOY ! and if you post a picture on instagram make sure to tag #yakatharina so I can have a look at you creation 🙂 

Step 1 🙂 


 Step 2 🙂 


 Step 3 🙂 

LOOOOVE YOU, bye xxx